CONTACT

Adresa: Calea Baciului, nr. 81-83
Telefon / Fax: 0264.481.158,
                     0264.481.577

Politica de cookies
Politica de confidentialitate

Parteneri/Clienti

Produsele sunt destinate pietei locale, mai putin celei nationale.Societatea are magazine deschise în Cluj-Napoca, cartierul Manastur si în strada Calea Baciului, aceasta nu acopera întreaga piata locala, dar prin vânzarea engros si detailistilor, o acopera aproape în întregime. Pe plan national societatea are mai putine distributii,comunica cu societati din localitatile apropiate municipiului Cluj-Napoca, cum ar fi: Zalau,Bistrita, Sârbi,Baciu, Craiesti,Odorhei Secuiesc,Târgu Mures, Baia Mare,Timisoara, Satu Mare, Târgu-Mures, Oradea,etc

 Produsele si preparatele din carne, marca „Cina” , s-au impus pe piata româneasca gratie existentei celui mai convenabil raport calitate pret. Acest fapt, ce a determinat lansare unei oferte adresate oricarui buzunar, a devenit, pe parcursul existentei firmei, crezul acestui a tânar colectiv. Se adreseaza tuturor tipurilor de persoane(de sex feminin ori masculin, de vârste diferite, cu venituri, profesii diferite) , fiind produse de larg consum si de stricta necesitate. Produsele noastre se adreseaza masei largi a consumatorilor si cumparatorilor cu posibilitati financiare mai mari, desfacerea realizându-se atat prin magazinele noastre cât si prin depozitele proprii.

Clienti pot fi detailisti sau angrosisti (spitale, restaurante, cantine, licee, scoli, centre, gradinite, carmangeri,alte magazine de vânzare carne). Societatea se straduieste sa ofere o gama cât mai larga de produse pentru a spori cât mai mult posibilitatea de a satisface cât mai bine necesitatiile cumparatorilor.
 

Piata firmei (produse, clienti, concurenti, furnizori )

Întreprinderea participa la acte de schimb în calitate de consumator (cumparator) intrând în relatii de aprovizionare, achizitionând materii prime, materiale, combustibili, accesorii, instalatii, echipamente de productie pentru a produce produse si servicii in scopul de a le vinde si a obtine profit si în calitate de producator, întreprinderea oferând produsele si serviciile realizate diferitilor beneficiari, astfel intrând in relatii de desfacere.